گواهینامه ها یا جایگاه های فیبروز Phibrows titles

گواهینامه ها یا جایگاه های فیبروز Phibrows titles

فیبروز Phibrows یک روش  نیمه دايم مدرن برای هاشور ابرو است که توسط آکادمی فی (Phi) و آقای برانکو بابیک به ثبت رسیده است. با این روش فرم ابرو به وسیله هاشور های رنگی مو مانند تغییر می کند و تمامی ابزار، مواد و رنگ های مورد استفاده کاملا استاندارد، یک بار مصرف و بهداشتی می باشند. فیبروز همچنین دارای گواهینامه ها و جایگاه های مختلف می باشد.

گواهینامه های فیبروز و جایگاه های فیبروز phibrows به صورت زیر می باشند:


1. Artist: 
Artist title is granted to every person who has previously been a PhiBrows Student and successfully passed Craft Master application training.

2. Royal artist: Anyone who has been an Artist for at least 6 months, who is active on social media networks and groups, and also whose works have been noticed by many Phibrows Craft Masters can become a Royal artist.

3. Master Assistant: Phibrows Master Assistant is an active and experienced Royal artist who assists Craft Masters in their training and gets paid for it in agreement with the Craft Masters.

4. Craft Master: Phibrows Craft Master’s job is to teach students according to PhiAcademy rules and the Craft Master application and guide them to pass all the levels and obtain the Phibrows certificates.

5. Grand Master: Phibrows Craft Master who has more than 100 certified students within one year and who has been a Craft Master for more than a year can become a Phibrows Grand Master.

۱. فیبروز آرتیست: این جایگاه به شخصی داده می شود که در گذشته یک دانش آموز فیبروز بوده است و با موفقیت آموزش مرتبط در نرم افزار Craft Master را گذرانده باشد.

2. رویال آرتیست: این درجه به فردی داده می شود که دست کم برای ۶ ماه فیبروز آرتیست بوده است. همچنین در شبکه های اجتماعی پر کار و پویا بوده است به صورتی که بسیاری از کرفت مستر ها کارهای ایشان را دیده باشند.

۳. مستر اسیستنت: این عنوان به یک رویال آرتیسیتی داده می شود که یک رویال آرتیست کار آزموده است و به کرفت مستر های بسیاری در روند آموزشی آنها کمک کرده است.

۴. کرفت مستر: این جایگاه به فردی داده می شود که می بایست دانش آموزان دیگر را آموزش دهد برابر با راه و روش و سیاست های فیبروز.

۵. گرند مستر: این جایگاه بالاترین جایگاه فیبروز می باشد. برای دریافت این مدرک شما میبایست در یک سال ۱۰۰ دانش آموز موفق را آموزش دهید و همچنین یک کرفت مستری هستید که بیش از ۱ سال کار کرده اید.

Source: https://www.phi-academy.com/treatment/phibrows/