فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز Phibrows یک روش مدرن هاشور ابرو به صورت نیمه دائم است که توسط آکادمی فی (Phi) و آقای برانکو بابیک به ثبت رسیده است. با این روش فرم ابرو به وسیله هاشور های رنگی مو مانند تغییر می کند و تمامی ابزار، مواد و رنگ های مورد استفاده کاملا استاندارد، یک بار مصرف و بهداشتی هستند …


phibrows style

روش آرایش نیمه دائم فیبروز Phibrows یا فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز یک برند اروپاییست که از روش آرایش نیمه دائم یا میکروبلیدینگ برای حالت دادن و تغییر فرم ابرو به وسیله هاشور های مو مانند با کمک یک تیغ و یا سوزن مخصوص استریل استفاده می کند. رنگهای آن ارگانیک یعنی فاقد اکسید فلزات و اهن است به همین دلیل هیچ گاه قرمز نمیشود و اثر ان مثل تاتو باقی نمیماند.

اثر این روش بسته به نوع پوست حدود یک سال یا کمی بیشتر باقی خواهد ماند که میتوان ترمیم شود.

این روش برای افرادی که ابروهای کم پشت یا ناقرینه دارند انجام میشود تا نیاز به ارایش روزانه یا جراحی و مشکلات ان را نداشته باشد آرایش مداوم ابرو ممکن است باعث ریزش آن شود که این روش کمک میکند چندین ماه یا سال نیاز به آرایش نداشته باشید.

فیبروز Phibrows

در این روش بدلیل بالا بودن تکنولوژی سوزن و آموزش دقیق فیبروز آرتیست (Phibrows Artist) برای کاشت رنگدانه هیچگونه اسیبی به موی ابرو نمیرسد بلکه باعث تقویت مو و فولیکول ان شده و شاهد رشد ابروهایتان نیز هستید.

وقتی فیبروز ابرو انجام میشود سه روز ابروی شما تیره می شود و بعد از آن کاملا پوست ریزی شروع و کمرنگ می شود و بعد از ۱۴ تا ۲۸ روز رنگ کاشت شده در لایه درم دیده میشود. همچنین بعد ۳۰ تا ۶۰ روز میتوانید برای رسیدن به حالت ایده آل خود آن را ترمیم کنید.

همچنین، خدمات میکروبلیدینگ، هاشور ابرو یا فیبروز ابرو در دو پکیج در این مرکز ارائه می شود، پکیج فیبروز و پکیج نانو فیبروز.

تفاوت روش نانو فیبروز در ظریفتر بودن هاشور ها و انتقال بیشتر رنگ است که البته نوع پوست و نوع مو ها نیز تاثیر چشمگیری در ظرافت و نتیجه نهایی کار دارد.