میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ (Microblading) یا هاشور ابرو یک روش آرایشی غیر دائم است به طوریکه هاشور های رشته ای به شکل مو در امتداد ابرو به هدف حجم دار کردن و تغییر فرم ابرو به صورت خیلی طبیعی ایجاد می شوند …


این روز ها تعداد خانم‌هایی که به‌ خاطر ابروهای کم‌ پشت و یا نازک مجبور هستند از مداد ابرو یا سایه برای پر کردن ابروهایشان استفاده کنند کم نیست. بعضی از خانم ها نیز در سال‌های گذشته از روش‌های دائمی پر کردن و طراحی ابرو مثل تتو سنتی استفاده کرده‌اند و از نتیجه آن راضی نیستند. از این رو دیگر وقت آن رسیده که با امتحان یکی از روش‌های جدید به نامه میکروبلیدینگ یا آرایش نیمه دائم (Microblading) چهره‌ی جدیدی را تجربه کنید.

Phibrows-seterah-shirvar

میکروبلیدینگ ابرو برخلاف میکروپیگمنتیشن ابرو که با قلم و دستگاه دیجیتال انجام می‌شود و ماده‌ی رنگی به لایه‌ی عمیق‌ تری از پوست تزریق می‌شوند، روشی نیمه‌ دائمی تلقی می‌شود که با استفاده از یک تیغ مخصوص این کار انجام می شود.

میکروبلیدینگ یا هاشور ابرو به وسیله هاشور هایی که به شکل مو در قسمت های خالی ابرو طراحی و کشیده می‌شوند، حالتی طبیعی به ابرو می‌ بخشد. به‌ همین‌ دلیل با استقبال فراوان خانم‌ هایی که خواهان ابرو های خوش‌ حالت هستند شده است.

Phibrows

مرکز آرایش دائم و نیمه دائم ستاره دوره آموزشی میکروبلدیینگ و خدمات ان را با روش فیبروز Phibrows ارائه می کند.

همچنین میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابرو و فیبروز ابرو همه به یک معنی هستند و در زیر مجموعه آرایش نیمه دائم قرار می گیرند.