میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن (Micropigmentation) یا آرایش دائم یک تکنیک آرایشی است که برای طراحی و ترمیم، قرینه سازی و بهبود زیبایی طبیعی چهره به صورت هاشور های مو مانند با فرآیند کاشت رنگدانه در عمق کم پوست (درم) با استفاده از دستگاه مخصوص استفاده می شود …


از روش میکروپیگمنتیشن بیشتر برای خط چشم، لب و اصلاح ابرو استفاده میشود. برند های معتبری مانند Amiea , Goldeneye در سراسر جهان در حوزه آرایش دائم (میکروپیگمنتیشن) مشغول به فعالیت و تولید دستگاه های تخصصی برای این روش هستند.

Amiea

برند آلمانی آمیا Amiea یکی از پیشتازان صنعت میکروپیگمنتیشن در جهان است و از سال 1998 با درک نیاز متخصصین این حرفه، تلاش می کند جدیدترین و ایمن ترین تکنولوژی های مرتبط را ارائه نماید. این برند در کنار دستگاه ها و کارتریج های استریل، پیشرفته ترین پیگمنت های آرایش دائم را نیز به بازار عرضه کرده است.

محصولات این برند براساس اصول پزشکی و مطابق با استانداردهای ISO 13485 ، ISO 9001:2000 و گواهی CE اتحادیه اروپا تهیه و تولید می گردند و از این رو کمپانی طی سالها تجربه تولید با داشتن بیش از ۴۰ نمایندگی در سراسر جهان توانسته جایگاه خود را به عنوان پرفروش ترین محصولات در زمینه آرایش دائم در سراسر دنیا تثبیت نماید.

دستگاه Med Revive
دستگاه Med Revive
دستگاه Linelle Two
دستگاه Linelle Two

 

مرکز آرایش دائم ستاره با مدرک رسمی Amiea با افتخار از دستگاه های برند آمیا Amiea برای دوره آموزشی میکروپیگمنتیشن و خدمات آرایش دائم (میکروپیگمنتیشن) خود استفاده می نماید.