تفاوت های آرایش دائم با روش سنتی یا تتو

تفاوت های آرایش دائم با روش سنتی یا تتو

تفاوت های آرایش دائم با روش سنتی یا تتو:

روش سنتی  یا تتو (Tattoo) در مقایسه با میکروپیگمنتیشن و آرایش نیمه دائم (میکروبلیدینگ) دارای معایب و عوارض جانبی بیشتری می باشد که در این مقاله سعی ما در این است که به این موارد به اشاره کنیم …


روش سنتی یا تتو در واقع روش سنتی و غیر ایمن انتقال رنگدانه ها به زیر پوست می باشد که ممکن است با استفاده از دستگاه ها و سوزن های غیر بهداشتی و رنگ هایی که از مواد غیر استاندارد و در محیط غیر استریل تهیه شده اند، استفاده شود. همچنین عدم کنترل عمق نفوذ رنگ توسط کاربر از دیگر معایب این روش می باشد.

روش سنتی مانند تتو ممکن است سبب ایجاد عوارضی مانند تورم، خارش، حساسیت و عواقب جبران ناپذیری چون انتقال بیماری های واگیر دار مانند هپاتیت و ایدز گردد. همچنین پاک کردن رنگ های تاتو تقریبا غیر ممکن است.

اما در روش میکروپیگمنتیشن، استفاده از دستگاه های واجد استاندارد های پزشکی، رنگدانه های تولید شده بر اساس زیست سازگاری، استفاده از سوزن های یکبار مصرف استریل به صورت کارتریج و تنظیم دقیق عمق نفوذ سوزن همه از اصول اساسی آرایش دائم بوده و حداقل عوارض جابی را برای مشتری به همراه خواهد داشت.

در روش میکروپیگمنتیشن یا آرایش نیمه دائم نیز با استفاده از فقط یک تیغ استاندارد و رنگ های بهداشتی هاشور هایی مو مانند بر روی قسمت مورد نظر ایجاد می شود.